22.10.2011

Pis Ayak

- Ay bu da terliksiz geziyor ya. Gözünüz kör olmasın.
- Ben iyice yabancı bir erkek fikrinden vazgeçtim. Böyle, düşünsene o ayaklarla yatağa giriyor. Sana sarılıyor. Ayaklarını sana doluyor. Ayağını sana değdiriyor. Her yerinde dolaşıyor ayağı. Sonra da çorapları elinde yıka diye sana veriyor.
- Elde neden yıkayayım lan?
- Makina bozuk. Gavur olduğu için umursamamış, tamir ettirmemiş.
- Koy göte, gitsin demiş di mi?
- Biz gavur diyoruz ya, acaba onlar da Türklere ne diyor?

0 yorum (+add yours?)

Yorum Gönder